ΝΕΑ ΒΑΥΑΡΟΚΡΑΤΙΑ

Ποτέ άλλοτε δεν επιβλήθηκε στην ελληνική επικράτεια τόσο απόλυτος και κατασταλτικός νόμος σε βάρος των πολιτών, σαν κι αυτόν που επέβαλαν οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις και οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, πρόσφατα, με αφορμή τον κορονοϊό.

 Μόνο η Βαυαροκρατία έκανε κάτι το χειρότερο στον τόπο μας, σε βάρος όμως μόνο των μοναστηριών – έκλεισε τετρακόσια περίπου μοναστήρια – φέρθηκε βάναυσα εναντίον των μοναχών και μοναζουσών – πού βάσταξαν, όπως λέγει ο Μακρυγιάννης, το βάρος του αγώνα, αλλά δεν επεκτάθηκε σε όλο το λαό η μαγαρισιά της.

Αλλά και ποτέ άλλοτε μια απόφαση της κεντρικής εκτελεστικής εξουσίας αποκλεισμού από τη θεία Λατρεία και τη θεία Κοινωνία του ευσεβούς Ορθοδόξου Ελληνικού Λαού, δεν στηρίχτηκε τόσο πολύ «θεολογικά» και «θρησκευτικά», όσο οι απόλυτες και επιλεκτικές απαγορεύσεις των σχετικών υπουργείων «να μη πλησιάσει κανένας το χώρο της Εκκλησίας και όλα να γίνουν κεκλεισμένων των θυρών».

Το τι δημοσιεύονται αυτές τις μέρες στα θρησκευτικά κυρίως ιστολόγια και τι δηλώσεις κάνουν  μεγαλόσχημοι και διαφόρου βαθμίδος θρησκευτικοί αξιωματούχοι και θεολογούντες, δεν λέγεται….

Σιγά σιγά όμως, περνώντας ο καιρός, ο κόσμος διαισθάνεται, παρά τον πανικό που σπέρνουν στις ψυχές των πολιτών τα ΜΜΕ, ότι κάτι δεν πάει καλά στην όλη υπόθεση. «Κάτι βρωμάει»!

Κι όχι μόνο αυτό. Καταλαβαίνει επίσης ο λαός μας την υπερβολικά μεροληπτική και άδικη μεταχείριση της πολιτείας σε βάρος των ναών και των πιστών.  Όπου κι αν βρεθείς και όπου κι αν σταθείς, όλοι, σχεδόν όλοι, εκφράζουν την πικρία τους για το κλείσιμο των ναών και μάλιστα τη Μ. Εβδομάδα και τη Διακαινήσιμο Εβδομάδα. Και δεν αρνούνται οι άνθρωποι να συμμορφωθούν σε υποδείξεις και προϋποθέσεις, προκειμένου να εκκλησιασθούν και να κοινωνήσουν.

Αυτή η αυξανόμενη αντίδραση και αγανάκτηση του λαού μας, τη στιγμή που βλέπει ανοιχτά μεγαλοκαταστήματα και σχετικά ελεύθερες υπηρεσίες, μετακινήσεις, μεταφορές και ταχυμεταφορές από τη μια μεριά και κλειστές εκκλησίες από την άλλη, μάλιστα δε με ολοένα και περισσότερη κάθετη αυστηρότητα και κανένας να μη λέει ένα ΟΧΙ, όλο αυτό θα ξεσπάσει είτε άνωθεν εκ Θεού είτε κάτωθεν εκ του λαού.

Αυτή δυστυχώς είναι η σκληρή πραγματικότητα. Η κυβέρνηση λοιπόν:

           Αγνόησε τη πρώτη φωτισμένη απόφαση της διευρυμένης ΔΙΣ για λιτή πρωϊνή τέλεση της θείας Λειτουργίας και επέβαλε χωρίς διάλογο το γενικό κλείσιμο των χώρων της Λατρείας.

           Ταπείνωσε και υπόταξε τα μέλη της Διοικούσας Εκκλησίας και τον απλό κλήρο και λαό με φόβητρα και καταιγισμό ειδήσεων και ανακοινωθέντων, επισείοντας  συγχρόνως αυστηρά πρόστιμα στους παραβάτες και ποινικές κυρώσεις.

           Μέρα με τη μέρα όλο και ψαλίδιζε τη δυνατότητα συμμετοχής των χριστιανών στη Θεία Λατρεία και την προσέγγισή τους στους ναούς (για ατομική έστω προσευχή) και διά μέσου της ΔΙΣ επέβαλε λογοκρισία και αφωνία σε πρόσωπα προικισμένα με το θεόσδοτο δώρο της ελευθερίας, διοικητικά όμως εξαρτώμενα από την Εκκλησία, μέχρις εσωτερικής δικαιολογημένης αγανακτήσεως.

        Δε έλαβε υπόψη στην επιβολή των άγριων μέτρων περιορισμού και καταστολής, τη συχνά εκφραζόμενη διαφορετική τοποθέτηση ιατρών, καθηγητών, νομικών, ψυχιάτρων, ψυχολόγων, επιστημόνων, κυβερνήσεων και άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών πάνω στο θέμα της επιδημίας.

        Σε μια απόλυτη συγχορδία πνευματικής και πολιτικής εξουσίας έφτασε η όλη κατάσταση στο αστείο φαινόμενο οι σεβαστοί πατέρες να βγάζουν απαγορεύσεις  με επίκληση της ιερατικής  τους βαθμίδας και οι κυβερνητικοί εκπρόσωποι να μας λένε κάθε απόγευμα πως θα κάνουμε την ατομική προσευχή μας τη Μ. Εβδομάδα και με ποιόν τρόπο θα γιορτάσουμε το Πάσχα στο σπίτι μας μπροστά στην Τηλεόραση και τις εικόνες!

        Οι θεολογούντες κάλαμοι από τη μεριά τους προτείνουν εξακολουθητικά την τυφλή υπακοή στα κελεύσματα των προϊσταμένων, δημιουργούν τύψεις και ενοχές, ελέγχουν και κρίνουν την ευλάβεια του λαού και τον πόθο του Θεού, επιστρατεύοντας επιχειρήματα από όλα τα μέρη του κόσμου, άσχετα με την Ορθοδοξία και το Ευαγγέλιο, προκειμένου να μας πείσουν ότι υπακούοντας με αυτόν τον μίζερο τρόπο, υπακούμε τελικά στο Χριστό.

        Αλήθεια τι είπε ο Χριστός όταν έστελνε τους μαθητές Του να κηρύξουν στα έθνη το Ευαγγέλιο; «Διδάσκοντες αυτούς πάντα όσα ενετειλάμην υμίν» (Ματθ. κη΄20). Θα κάνω υπακοή ασφαλώς, εφόσον όμως ακούσω από το στόμα των προβεβλημένων κηρύκων «ό,τι ακριβώς δίδαξε, ενετείλατο, έδωσε εντολή, ο Χριστός». Ό,τι λέγει η Ορθόδοξη Εκκλησία, το Άγιο Ευαγγέλιο και η Συμφωνία των Πατέρων.

        Ερώτηση: Είπε ο Χριστός να μη πηγαίνουμε Εκκλησία; Γιατί έκανε τότε το Μυστικό Δείπνο;

        Γιατί όπου πήγαινε μαζεύονταν όλος ο κόσμος, ακόμη και τα παιδιά τα αγκάλιαζε παρά την κούρασή του;

        Δεν λέγει η Αγ. Γραφή «εν εκκλησίαις ευλογείτε τον Θεόν, αινείτε παίδες Κύριον, δεύτε προς με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι…»;

        Τι λέγει ο Χριστός για τους κοσμικούς άρχοντες, ότι «οι βασιλείς των εθνών κυριεύουσιν αυτών, και οι εξουσιάζοντες αυτών ευεργέται καλούνται» (Λουκ. κβ΄25). [Ας μελετηθούν τα σχόλια στο Υπόμνημα του Ευαγγελίου του Λουκά…] Αυτό δεν μας βάζει έστω σε μια υπόνοια, δεν μας υποψιάζει,  ότι πρέπει να προστατευθεί αυτός ο λαός από την κατάχρηση εξουσίας της κρατικής μηχανής, η οποία συμπεριφέρεται τόσο απόλυτα και στανικά δήθεν «για το καλό μας»; Χωρίς να μας ρωτήσει;

        Τι έκαναν οι πρώτοι μαθητές όλοι μαζί στο Υπερώον, αλλά και μετά την Πεντηκοστή; Όλοι μαζί δεν ήταν; (Πράξ. α΄13-14, β΄46-47)

        Τι σημαίνει «δεί πειθαρχείν Θεώ μάλλον ή ανθρώποις»; (Πράξ. ε΄29)

        Πόσα λέγει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για την υποχρέωση του Εκκλησιασμού και το θαύμα της Θείας Ευχαριστίας;

        Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δεν μίλαγε σε μια γερόντισσα μέσα στο ναό και δε συνιστούσε όλοι οι χριστιανοί να πάνε να φέρουν και άλλους στην Εκκλησία;

        Κι όσον αφορά την υπακοή: υπάκουσε ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός στην Ψευδοσύνοδο της Φερράρας – Φλωρεντίας και στην απαίτηση της πολιτικής και θρησκευτικής ηγεσίας του και υπέγραψε τον τόμο της ενώσεως; Όχι ασφαλώς.

        Όλο αυτό που συμβαίνει στις μέρες μας είναι δυστυχώς υποβόσκων παπισμός με το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» και χύδην προτεσταντισμός οικιακής και  ατομικής δήθεν ευσέβειας.

        Στο βιβλίο «Ρωσική Ευσέβεια» αναφέρεται – και καταδικάζεται βεβαίως – μια συνήθεια που είχαν κάποιοι ρώσοι επί τσαρικού καθεστώτος: Πήγαιναν εκκλησία και μετέφερε ο καθένας τους από το σπίτι του μια προσφιλή του εικόνα και στρεφόμενος προσευχόταν σ΄αυτή γυρίζοντας την πλάτη στους άλλους. Και ήταν εντός του ναού!

         Καταλαβαίνουμε λοιπόν τι σημαίνει κοινή λατρεία μέσα στο Ναό; «Εν ενί στόματι και μια καρδία», «Αγαπήσωμεν αλλήλους ίνα εν ομονοία ομολογήσωμεν»… «Μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης προσέλθετε»; Ποιοι; Οι αποκλεισμένοι; Νοερώς;

        Βαπτίστηκε κανένας μέχρι τώρα νοερά; Χειροτονήθηκε κάποιος νοερά; Χρήσθηκε με το άγιο ευχέλαιο ο πιστός νοερά; Το ευχέλαιο της Μ. Τετάρτης ονομάζεται κάπου, ως «ευχέλαιο των φτωχών», του λαού δηλαδή. Για ποιόν θα γίνει φέτος το πρωί «κεκλεισμένων των θυρών»;

        Σύγχυση μάλιστα δημιουργήθηκε στο λαό μας όσον αφορά και στον εορτασμό του Πάσχα κατά την απόδοση της Εορτής… Πολλοί ρωτούν αν θα συνεχίσουν να νηστεύουν, αν θα είναι αργία τότε για να σφάξουν και να ψήσουν…

        Ο εορτασμός του Πάσχα είναι απόφαση της Πρώτης Αγίας Οικουμενικής Συνόδου και οι πρόνοιες και οικονομίες για τη μετακίνησή του είναι αυστηρά προδιαγεγραμμένες.

        Κι ένα τελευταίο: αυτές τις μέρες τιμάμε τον άγιο Πατριάρχη μας Γρηγόριο τον Ε΄. Ξέρουμε τη θυσία που έκανε για χάρη του λαού. Φανερά αφόρισε και κρυφά ήρε τον αφορισμό και η συνείδηση του λαού το κατάλαβε. Ούτε αυτό δεν μπορέσαμε να κάνουμε; Και «ο νοών νοείτω».

        Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ούτε και του ανωτάτου μουσουλμάνου θρησκευτικού αρχηγού, του σεϊχουλισλάμη Χαλήλ εφέντη, που του ζήτησε ο Σουλτάνος να βγάλει φετφά ( = ιερή διαταγή) για σφαγή των ρωμιών, και αυτός, δίκαιος άνθρωπος, για λόγους συνειδήσεως, αρνήθηκε και πλήρωσε με το αίμα του την ευσυνηδεισία του!

       Γιατί άραγε τόση προκατάληψη και καχυποψία σε βάρος των χριστιανών; Γιατί τέτοιος φόβος για μιά ενδεχομένως άφρονα συμπεριφορά των πιστών; Γιατί τόση επιφύλαξη για την Εκκλησία μας; Γιατί τόση ηττοπάθεια από μέρους των καθ΄ ύλην αρμοδίων της πνευματικής καθοδηγήσεως; Γιατί τόσο λίγη πίστη στα Άγια Μυστήρια; Γιατί τέτοια υποτίμηση της νοημοσύνης των ευσεβών;

       Απλούστατα, διότι έχουμε  κρυφό διωγμό κατά της Ορθοδοξίας και τώρα σταδιακά αναδεικνύεται και αποδεικνύεται.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.